Trötter och hungrig

God kväll alla,
Nu sitter jag i soffan och kollar greýs såklart:) börjar bli hungrig med, får ta och kolla i kylen efter något ätbart:) Är så trött nu, konstigt brukar jag inte vara när jag är ledig eller har haft sovmorgon, är nog min stora insats idag på gymmet som har tröttat om min kropp haha. Imorgon ska jag jobba 14.00-22.00 sen på torsdag är jag ledig igen, då blir det nog gymmet igen, måste ju hålla igång när jag inte kan träna fotboll för jag jobbbar kväll. Ne nu orkar jag inte sitta id datorn mer, ska kolla något mer avsnitt av greýs och sen nana, hörs i morgon vid 11.30 tiden när jag vaknat ur min skönhetssömn:) Natti natti



En bild på mig när jag hade vart ute i snökaoset för någon dagsedan.













Kommentarer
Postat av: Malin

Kan du inte kolla upp va ett 10 kort kostar? :)

Ska köpa ett på friskis också jag kan träna med ak.. Kanske kan hänga på med dig nån gång också!? :)

2012-01-11 @ 08:31:14
Postat av: Anonym

Kan du inte kolla upp va ett 10 kort kostar? :)

Ska köpa ett på friskis också jag kan träna med ak.. Kanske kan hänga på med dig nån gång också!? :)

2012-01-11 @ 08:32:30
Postat av: Anonym

Klart jag kan kolla, men tror de har månadskort för typ 200,300 kr. Det hade vart kul om du gjorde,,:-)

2012-01-11 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0