Spikmatta

Nu har jag precis legat på spikmattan, klarade bara 10 minuter, gör ju så ont och så blir det helt kokhett i ryggen, men det ska ju tydligen vara bra för ryggen, ska göra detta varje dag och se om min rygg blir bättre, har ju problem annars också med ryggen, så är inte bara för detta jag fick i lördags på jobbet som jag ska börja med det, har en dålig kota i ländryggen (i L4) som det fattas en benbit i, (tror dom) som gör att det trycker på nerverna, och detta har jag haft sedan jag var 14 år, var mycker värre innan, då kunde jag inte ens spela fotboll eller knappt gå utan att det högg till, men har vart hos massa naprapater,ostiopater,sjukgymnaster mm. Nu gör jag inget sånt för ryggen längre, utan tränar bara fotboll och gymmar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0