Tisdag 24/1

Nu är det 2 timmar kvar tills jag börjar jobbet, då ska jag hinna gå ut med zeke,laga något lätt att äta innan och blogga haha, hoppas dagen/kvällen går lika snabbt igen:)

Jag gick faktiskt upp 10.10 idag som jag sa, eller jag sa att jag skulle ställa klockan på 10.00 och sedan gå upp när jag orkar, men jag vaknade första gången vid halv 9!! och somnade om och vaknade när klockan ringde, och sedan snoozade jag 10 min:D duktig tjej är jag:D vet att detta inte är så tidigt för er men för mig är det tidigt som brukar sova till 11.30 :Dmen det känns bättre att komma upp tidigare när man ska iväg och jobba vid 2 eller halv 4, då hinner man göra lite innnan med.

Idag är det ju ett sånt jättefint väder också, då är det skönt att jobba tycker jag:) så tråkigt när det är grått och regnigt. Då bli man ju så blöt om fötterna och trött , = ingen bra jobbdag isf. Längtar tills våren då det är lagom varmt ute och solen lyser och allt känns så skönt då när man jobbar:) och sedan kommer sommaren då man kan ta med de äldre ut i solen och sätta sig och lyssna på fåglarna och prata om förr i tiden :)

Snart är det lön också, får mig på fredag dock, då ska jag inskaffa lite saker! måste ha några nya slingor i håret med, har ju bara kvar 30 stycken som jag satte i här i Sverige, de andra 80 från thailand har jag dragit ur hehe:D

mm väldigt intressant inlägg eller hur ? hahaha


Haha fin bild på oss va?:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0