Tjenixen

Nu har jag städat och käkat frukost och plockat lite här hemma, sitter just nu och kollar på när & fjärran, just nu visar de kust till kust USA. Är faktiskt kul att se historia och olika resemål om man är intresserad av resor som mig:) Snart måste jag börja planera nästa resemål, tänkte åka när Isak får nya semesterdagar, alltså i April, då blir det kankse bli filipinerna eller kapstaden:) Vill så gärna åka på safari i Afrika, tänk vad coolt att se riktiga lejon och noshörningar bara någon meter ifrån en i en solnedegång som är helt orange.


Nu kom pappa förbi med zeke, han kom och hämtade han i går eftermiddag eftersom jag skulle jobba dag idag, men jag fick ju vara hemma  idag för ryggen men, inte så bra för min rygg att lyfta och sånt. men tänkte gå på träningen idag som är 1 timma bara, och känna mig lite för, är nog bra att röra sig lite. Men i morgon ska jag gå till jobbet, jobbar 15.30-22.00 då sedan fredag dag och sen är jag ledig i helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0