Tvätt och fotboll:D

God förmiddag:D

Nu har jag slängt i en tvätt, rastat Zeke och käkat frulle:) har bara tvätt tid tills 14.00 så får se hur mycket jag hinner, förmodligen bara en till. Idag är det jobb igen 15.30.22.00 och i morgon är jag LEDIG! :) fast kommer inte vara så mycket ledig i morgon, ska ju till stan med mamma, och sedan luncha och sedan färga hennes hår, och på kvällen sen kanske jag ska till några kompisar. och sen är det jobb hela helgen igen, ÄVEN måndag!!

Igår när jag tränade så gick det rätt så bra faktiskt, jag tog på voltaren på ljumskarna, värmebyxor och underställ, sedan på träningen så värmde jag upp i ca 30 minuter så jag kunde mig riktigt varm i kroppen, sedan när jag var med på övningarna så kände jag knappt något i ljumskarna, däremot längre ner i ljumskarna, vid sittbenen typ men det var verkligen inte som förra träningen! så nu vet jag inte hur jag ska göra igen! får träna när jag kan och göra samma saker då och se.


Den här tvättmaskinen skulle man haft, var ju lite söt:)

En rolig bild på mig när jag spelade i Byttorp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0