Matchdax

Hello!

Idag vaknade jag upp första gången halv 4 imorse samma igår med, fattar inte varför jag vaknar så tidigt:-/ men sen somnade jag om till halv 11:-)

Klockan 17:00 idag är det dax för match mot rävlanda!! Då måste vi väl ändå kunna vinna! Har gått skit för oss nu i början av sesongen, fast är väl så när man kommer upp en division, svårt att ställa in sig på deras spel eftersom vi aldrig mött de innan och vet inte hur de spelar. Men rävlanda har vi ju mött förra året eftersom de också gick upp till 3 an .

Nu är det bara 14 arbetsdagar kvar tills semestern!!! Wihoo första veckan sk vi åka upp till Isaks stuga i Örebro, då ska vi bara slappa å träffa hans släkt,grilla,bada,plocka jordgubbar få massa myggbett,gå mysiga promenader ner till ån mm:-)
Andra veckan åker vi till Turkiet med Christian och Emelie, blir 1 vecka i Alanya (2 mil ifrån centrum) på ett all inklusive hotell som är jätte fräscht:-) sista 4 dagarna så vi bara vara hemma, eller Isak har ju en vecka till sen men jag ska tillbaka till jobbet!! Kommer bli bästa sommaren:-)

Ne nu ska jag ladda med mat å vatten i mina depåer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0