Min natt

Hejsan!

Var några dagar sedan jag skrev något, och det är bara för det var cpar hela tiden, går inte lägg in bilder och tar 100 år innan inlägget publiceras !

Idag har jag iaf jobbat till halv 4, sedan har jag bara strosat runt här hemma, är sjukt trött så kommet somna tidigt inatt :-)

Haha i natt fick jag för mig att jag och Isak var instängda i vårdat rum, jag hade gått upp till väggen i rummet och knackat och letat efter en dörr men det fanns ingen dörr ut för den var igenmurad, jag var helt svettig och hjärtat bultade skithårt, var skiträdd, men efter typ 10 min eller hur länge jag nu stod där så såg jag dörren ut och jag gick och la mig igen! Jag brukar ju se massa saker när jag vaknat på natten, (skuggor eller skepnader) eller så får jag för mig såna här konstiga saker som inatt hehe, jag vet jag är lite speciell!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0