Se&hör,hänt extra och bild

Hejsan! Nu verkar det gå ladda upp bilder!! Är hemkommen från jobb och röntgen, jobbade till 12:30 se snabbt hem och duscha min vidriga kropp innan det var dax för ett besök på röntgen för att kolla mina ljumskar om jag hade någon muskelbristning eller bråck, men såklart hittade inte läkaren något!! Konstigt att de inte hittar något när man haft ont där i 2,5 år å knappt kan gå ibland och det strålar ner till knäna!! Jaja skulle gå vidare med detta sa han, så på torsdag ska jag ringa vårdcentralen och få en ny tid och kolla med svaret.

Idag är det ingen träning eftersom den är flyttad tills i morgon då jag jobbar kväll såklart, nästa träning är torsdag då jag med jobbar kväll, sedan på söndag kan jag träna för då jobbar jag till 15:45 å träningen är 19:00 eftersom matchen mot byttors är inställd.

Har förresten börjat prenumera på 3 skvallertidningar hehe, skulle bara vart 2 men glömde att jag redan beställt se&hör med:-) älskat att läsa skvaller:-)

Kvällen spenderar jag i soffan med jordgubbar å glass, blir nog en långpromenad sen med om jag orkar ta mitt arsle å gå ut hehe:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0