Arbetsdagen slut

Shit vilken jäktig dag det vart, speckar schema och fått jobba längst upp vid sjukhuset, så har fått gått vela tiden upp och ner. Tur att det bara är en jobbdag kvar,

Kul att det finna tvätt tider med! Finns en på morgonen i morgon men då ska jag lämna blod och sedan kanske växla pengar, sen jobba vid 2, jaja får slänga in en tvätt innan jag går vid 8 och sen ta det emellan.

Idag har jag haft ont i magen första gången på 1,5 månad:-/ har ju magkatarr och äter tabletter för det, men nu har jag även fått diklofenak för mina ljumskar och de är väldigt starka, så det är väl det som spökar, ska sluta med de nu och börja ta de igen när vi kommer hem från Jordanien, vill ju inte ha ont i magen när vi är där.

Så idag blir det nog att vara hemma bara och slappa, är helt slut + ont i magen!

Tjingeling


Fina vitsippor en dam hade:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0