Drömmar!!

Vaknade till nu efter en dröm med maaassa olika människor med i och typ 5 olika drömmar som jag kommer ihåg med,, i första drömmen drömde jag att massa olika personer slogs och krigade med saker i ett stort hus man slogs med de man fick tag i i huset, tex en bräda, en hårtork mm haha

En annan dröm på samma drömde jag att jag och mamma omkom i en bilolycka när vi körde rakt in i en långtradare i typ 120 km/t, vi skulle köra om en bil i en backe och fick möte av långtraderen och jag minns hur jag bara dog med en gång kände ingen smärta alls.

Sedan en annan dröm då massa folk var i sparsör och grillade, sedan en annan när vi var hemma hos min barndomskompis på "kalas" haha och säkert något mer jag inte kommer på,

Sjukt att man drömmer såhär egentligen och såhär mkt o olika!

Ne nu ska jag pallra mig upp och äta och sedan till stan!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0