Jessica 21 år:)

Hejsan, har haft lite bloggtorka nu de senaste, men idag måste jag ju skriva för då fyller min älskade vän Jessica Söderlund 21 år!!! STORT grattis på din dag jessan! hoppas du får massa fina presenter och att alla dina nära tar hand om dig precis så mycket som du är värd.

Jessica är en av mina närmsta vänner och vi har hållt ihop sedan vi var 6 år, eller hon 5 och jag 6 tror jag:D och jag har tyckt om den personen ända sedan dess och hoppas vi är vänner i många många år till!:)

Älskar dig Jessica <3<3


Kul dag med datorn












Snygga tjejer haha, Här är vi 9 och 10 år typ och skulle in till stan själva:) vi bodde då i mollaryd och skulle till Borås:)

Några år senare:)


Smickrande bilder va? haha



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack hjärtat!! Riktiga pinglor på vissa bilder ;) Älskar dig med! <3

2012-03-01 @ 19:20:46
URL: http://lifeofmissj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0