Tjena

Idag har jag haft fullt upp! Först vaknade jag med värsta huvudvärken myste med min prins (prinsar, förlåt zeke) sedan träffade jag Linn i stan för luncha, och efter det blev det jobb med från 2 tills nu. Nu är jag helt slut och vill bara komma hem till min sjukling, är dessutom vrålhungrig!!! MAAAT!!

Fick dessutom reda på att någon idiot har gjort en fejk sida om Isak på en dejtsida!!! Där set står att han söker tjejer i 18-27 års åldern och lite information (som dock inte stämde helt) sedan var set också bilder på han som de har tagit från hans Facebook , så det måste vara någon han är vän med eftersom inga andra än hans vänner kan se bilderna!!! Orka lägga ner den tiden på att kanske förstöra för andras förhållande! Nu tror ju jag på Isak och vet att detta är en fejksida men det var ju säkert menat att förstöra för oss!! Finns idioter till allt!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0