Trött

God kväll:-)

Råkade somna i 2 timmar innan då vaknade för en stund sedan, när man vaknade hade älsklingen gjort tacos mumma!!:-) det tog på krafterna att sova 4 timmar i natt, sitta hos frissan från 08:00-11:00 sedan käka lunch med pappa. Sen fixa hyrbil och lämna pappas bil och bla bla det tog två timmar extra innan vi tillslut kom fram till gällstad där ju gick i typ 1 timma typ, hittade mest bas linnen och t-shirt i vitt och svart, sedan en till bondelid tröja som jag redan har fast en vit! Visar allt en annan dag när jag är inne på datorn:-)

Mitt hår blev förresten mkt bra, fast kanske liiiite för långt bara, men jag kunde bara gå in och klippa till det då om jag ville:-)

Ikväll blir det bara slapp vid tven, ragga jobb i morgon, Gud vad snabbt mina två lediga dagar har gått:-( men snart är set helg och då är jag ledig igen!!

Tjingeling:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0