2-1!!

Heeejsan!

Inte bloggat på ett tag för att det går inte lägga in bilder! Så tråkigt då ju, idag har jag jobbat till 13:30 och sedan spelat match, blev minst 2-1 wiihooo bra vi är!:-)

I helgen annars har jag bara jobbat, kul va? Imorgon och på tisdag är jag ledig då blir det fullt upp ändå, i morgon ska jag till frissan så ska hon lägga i mer löshår för mitt jag har i nu har gått av massa:-( det blir gratis med då som tur är:-)

Tisdag däremot blir inte kul:-( då är det begravning:-(:-( uscha:-(
sen på kvällen blir det träning:-)

Nu sitter jag i soffan och äter smootie, det är ju så gott! Jag brukar göra mina smootie såhär;

Vaniljyogurt typ 3,4 dl
Jordgubbar
Hallon
Björnbär

Så mixtrar jag ihop det:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0