Ensam hemma

Tjosan

Nu sitter jag i soffan och käkar godis å myser med zeke, vi är nämligen själva hemma ikväll, jobbakvällen gick fort idag med och nu är jag ledig i morgon, sen ska jag jobba 07:00-13;00 på söndag eftersom jag var tvungen att byta bort min kväll förra söndagen,

Så i morgon ska mamma komma hit så ska jag färga hennes hår, sen ska vi ner till stan och leta efter kläder till min kräsne lillebror:-) efter det hänger jag med hem till mamma å tänkte rida som jag inte gjort på 100 år känns det som :-) ska bli kul, hoppas bara det inte regnar, sen aka jag även gosa med alla djuren där hemma med:-)

Söndag eftermiddag har vi match mot skepplanda!!! Då ska vi se till att ta 3 nya poäng !!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0