Jobbelijobb

Hejsan!

Är så tråkigt att blogga när man inte kan lägga upp bilder som ni kanske har märkt, jaha nu sitter jag i soffan iaf, inväntar jobb, fast det är iofs inte innan halv 4. Är lite långtråkigt när man inte har något att göra innan det, blir bara att man slappar vid tven då.

Imorgon jobbar jag dag och efter jobbet ska jag till Ak så ska vi grilla,ha tjejsnack å lite så med oss själva haha:-)

Nu till helgen är jag äntligen ledig!!! Var en månad sedan jag var ledig en hel helg, så lördag ska jag antagligen hitta på något med Isak, sen på söndag har vi match mot rävlanda, då SKA vi vinna bara! Och jag SKA göra mål hehe:-)

Ne nu ska jag snart börja med maten, blir lax idag:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0