Lördagen

Hejsan!
Nu tänkte jag skriva om i helgen!
Höll på med det i måndags men då när jag hade skrivit i typ 10 min så gick allt bort och då orkade jag inte skriva on det,

Jaja, i lördags så åkte vi hem till mamma efter att vi vart i stan en stund, jag gosade med djuren och färgade mammas hår, sedan var alla fyra hundar ute och mamma gick in, sen när hon kom ut igen så var alla fyra hundar borta!! Jag och mamma visslade och höll på ett bra tag, då kommer mammas minsta vovve tillbaka, men de andra fyra kom inte, efter 1 timma kommer hundarna traskandes tillbaka från skohsdungen!! Blev så glad att de var tillbaka men ändå arg inombords för att de försvann, Men jag blev mest glad:-)

Sedan kom Isak och hämtade mig och vi åkte hemåt.

I söndags så var det match not Skeppanda som åkte ur DIV 2 förra året, och där åkte vi på stryk med 4-1:-( vi hade faltiskt matchen under första halvlek och spelade ut de, men sedan i andra halvlek så gick något fel, Mycket fel! Inte bra, men men vi måste ju förlora också haha;-) men vi ska nya tag idag istället mot bergdalen som vi ska spela på hemmadagen, men först blir deg jobb till halv 4!!

Blev matchens lirare i matchen mot skepplanda med, trodde kg inte, verkligen kul! Sp fick en t-shirt med de orden på:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0