Dagen är kommen

Då var det dagen med stort D idag!! Wiiho om 18 timmar är jag i Thailand!!:-)

Gick upp vid halv 6 innan och ställde mig i duschen, sminkade mig sedan och sitter nu och käkar frulle, jag brukar ju alltid vara så sjukt nervös så jag blir jätteillamånde så har tagit lugnande tablett Igår kväll och nu, hoppas jag inte kommer må som jag brukar:-/

Igår var jag och älsklingen ute och käkade på la copita, blev väl inte helt perfekt men trevligt sällslap hade jag iaf, började med att jag beställer OXFILÉ som jag aldrig testat innan! Fick in ett helt rött och slakigt grillspett? Mumma tänkte jag, eller inte! Men fick väl tvinga i mig halva spettet och gav resten till Isak haha, sedan var servitrisen superstörande, överdrev så ordentligt så det inte var sant när hon pratade med gästerna och med pipig röst, så hon störde man sig på, och efter en stund började det lukta massa svett så då blev ju maten drabbad igen när man kände den stanken haha LYCKAT! Ne men var inte så farligt hade ju trevligt sällskap❤

Ne nu måste jag skynda:-)

Hörs om 2 veckor;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0