Dålig natt

Hejsan, vaknade för en stund sedan med huvudvärk och en glad hund vid min sida:-)

Inatt har jag drömt massa, jag har sett en lampa komma farande emot mig så blev livrädd och åkte in i Isak för jag var tvungen att backa, ( ser ju massa konstiga saker på nätterna) och jag var vaken när jag såg detta!!

Sedan drömde jag att jag hade sjukt många och stora spindlar i min hörna i sovrummet, jag blev livrädd och vad Isak ta dammsugaren och ta bort de, sedan tog jag den och skulle dubbelkolla att det inte fanns kvar några, men då var jag rädd att de skulle krypa upp från slangen och krypa på mig haha, eftersom jag är livrädd för spindlar så var detta en hemsk dröm!!!

Jaja nu ska jag gå upp och äta och diverse, sedan ska jag ner till stan med Jenny och kolla på present till issa,sola,växla pengar,köpa mat tills våran tjejkväll och till Apoteket
Bye bye så länge:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0