Heeemma

(skulle upp vid 16:00)

Då var man äntligen hemma i sin lya igen hos den man älskar allra mest, känns underbart att äntligen få krama han och känna närhet!:-)

Vi har bott på 4 olika ställen i Thailand så vi har sett rätt mycket, allt från storstaden Bangkok till riktiga landet där de har knappt pengar för mat för dagen:-( hemskt att se att folk kan bo så och leva på det sättet.. Har också sett thaiboxningen,shoppat,sett en hund bli påkörd (mådde dåligt i 2 dygn efter det) ridit elefant,vart vi Kambodjas gräns,åkt taxi i 80 mil, sett en fors uppe i bergen som alla thailändare badade i och hade typ "picknick" vid, mm mm

Flygresan hem tog ca 11 timmar men det kändes som 4 timmar, lyckades alltså sova typ 5 timmar:-) sedan bär vi skulle ta bagaget så var jag så smart att jag glömde ena min väska på rullbandet, så vette tusan om jag får tillbaka den:-( kul, halva shoppingen:-/ aka ringa till arlanda imorgon också och kolla om se fått in den än, så surt.

Efter flyget och hämta väskan som gick snabbt eftersom jag bara tog en av mina väskor som kom först så var det ju dax för bilfärd i 5 timmar, men det gick också rätt fort faktiskt, dööh

Nu är jag helt slut, klockan som jag är van vid är ju 05:41 nu så borde nana jämte min älskade man nu,

God natt

Shoppade i min älsklings butik på flyget också, sedan jag i två peruker hos frissan i Thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0