Thaiboxning

Hello from Thailand it's Sara who calling haha !

Här är det bara bra, har ju vart i Bangkok sedan i måndags och har nästan bara shoppat,ätit och vart på ambasaden och fixat pass å så till pom,

Idag var vi inne och shoppade på MBK i några timmar och sedan var det Thaiboxning mellan Thailand och Kina utanför varuhuset och det ville jag ju såklart se, men ångrar mig nu lite efteråt, asså det var det värsta jag sett, stod längst fram vid ringen så hur alla slag träffade deras stackars kroppar, smällar som spräckte ögonbryn mm och blodet bara rann på kinesen:-( hårda smällar på revbenen och sparkar i ansiktet, Ne fy vilket sport, förstår inte hur de som gör de inte kan få ont utan fortsätter, men ska inte klanka ner för de som gillar den, har ju faktiskt en bekant som kom 2 à i världens i år:-) men ändå :-/ mådde så sjukt illa så kunde inte stå kvar för att se de två sista ronderna, thailändaren vann iaf och det misstänkte jag för han såg starkare ut hehe:-) så någon mer match i det kommer jag nog inte vilja se!

Över till något roligt , i morgon ska vi vandra vidare på våran färd ner till havet och slappheten i Hua hin, där stannar vi i 6 dagar innan vi åker vidare till Poms föräldrar i norra Thailand vid gränsen till kambodja:-)

Har tyvärr inga bilder på mobilen så blir inga färska bilder innan jag kommet hem tyvärr,


Hoppas allt är bra i Sverige förresten och att det är mycket regn på er;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0