Två underbara dagar

Sorry för dålig uppdatering men haft mkt att göra dessa dagarna nu, igår och idag har jag haft superbra kvällar och umgåtts med mina fina vänner som jag har, igår var det tjejmiddag hos Jenny, så jag och Isabell traskade dit i storm och blåst, svor om vädret och i handen hade jag koppel, (hund) påsar som vägde massa och ett söndrigt paraply som blåste åt fel håll så det bara var att kasta skiten sen!! Väl hos Jenny så lagade vi mat och hade allmänt bra, sedan gick hem i tid eftersom jag jobbade idag. Lite kort info där;-) hehe

Idag efter jobbet hämtade min vapendragare Ak upp mig vid jobbet så åkte vi och handlade mat tills ikväll, åkte hem till henne och chillade lite innan vi hade möte med fotbollen och sedan träning, hade sån magknip och mådde illa så träningen gick åt skogen:-( efter det åkte vi hem till Ak igen, lagade mat fick massa "synligare" magrutor och hade allmänt skoj, som vanligt när man är med de, och nu till slut så ligger jag hemma i sängen och ska sova ihop med min älskling:-)

I morgon väntas packning,en tur till mamma för att lämna Zeke, träffa brorsan, Lena, och Loke, och sedan på kvällen har vi bokat romantisk middag för två på la copita, haha;-)


Isabell fick en present av mig och Jenny *2 med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0