3 arbetsdagar kvar!!

God förmiddag:-)

Nu sitter jag i soffan och ska lägga in bilder från min systemkameran till datorn, är lite bilder sedan lokes dop och Tonys och Lenas bröllop:-)

Kan man tänka sig att nu är det bara 3 arbetsdagar kvar att jobba och 6 dagar tills jag åker!!! Wiiho får snart börja packa ju! Köpte att ett minneskort igår så jag kan ta 1000 bilder till;-) de gillar pappa hahaha, han tycker det är så jobbigt när han får ta kort på mig på varenda kvadrat meter:-D men jag älskar att ha kort på varenda sak eller ställe man besöker :-)

Denna veckan ska jag ha massa avskedsmiddagar med kompisar haha man kan tro art jag ska vara borta ett halvår;-) men gillar att umgås med sina nära innan man ska åka iväg ett tag:-)

Jaja, idag blir det jobb 15:15-22:00, och innan jobbet ska jag ska tydligen prata med chefen om ökad frisknärvaro, man får ju bara vara hemma 4 gånger per år i kommunen och jag hade tydligen vart hemma 4 gånget nu och då måste man prata med chefen och förklara varför man vart hemma och så:-/ jättelöjligt jag vet


Köpte även en ny foundation igår när jag och älsklingen var i stan, den är superbra tycker jag! Blev även lite thaimat på Young thai, (fick dock ta med mig hälften hem för det var så mycket) så nu ska jag inte äta thai mer innan jag åker, då kommer jag ju tröttna innan jag kommer dit haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0