4-4

Shit vad bra gjort att vända från 3-0 till 4-4 i dagens match mot tyskarna!! Trodde jag aldrig, trodde inte ens de skulle lyckas med att göra ett mål, men så fel man hade:-)

Kom hem från brorsan och Lena nyss efter en mysig kväll med mat, tjöt och fotboll, blev bjudna på kycklingpaj med sallad och Ananaspaj med vaniljglass till efterrätt, supergott vad det, har aldrig ätigt det innan:) blev även lite mys med loke med när han väl var vaken, den tokern växer ju så det knakar, riktigt kul att se hur han utvecklas:-) fasters pöjk!:-)

Nu håller zeke på att bädda i sängen så han kan lägga sig skönt haha knäppgök, och jag ligger väntar på att Isak ska komma och massera min rygg!!! Han är verkligen superbra på att det men har aldrig "tid" för att massera mig, eller "orkar" aldrig, massage är verkligen det bästa som finns!

Sedan ska jag väl titta på något vanligt av någon serie och sedan nana, i Leon är det jobb från 14;00 till 22:00, :-/

Blev INGA kort hos brorsan idag, hmm konstigt, är inte sjuk och hade med mig mobilen ju, hmm jaja ni får bilder på när Zeke bäddar ist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0