Andekänningar på jobbet

Måste berätta om när jag jobbade i förrgår!! Jag satt hos en gubbe på kvällen när jag jobbade och väntade på att han skulle äta färdigt och på att min kollega skulle komma och hjälpa mig, som jag plötsligt kände hur det kom en iskall känsla från fötterna och ända upp till huvudet, allt hår på kroppen bara reste sig upp och jag frös som en gnu, det var särskilt mycket rysning vid käken och kändes som jag åt något som var jättesurt, den känslan försvann sedan någon sekund och sedan kom det tillbaka igen flera gånger om gjorde se såhär, sedan kom min kollega och jag sa det till henne, hon satte sig jämte mig och vi började kolla på tv lite, efter en stund säger hon att hon med kände exakt samma som mig, att det kom en iskall känsla från fötterna och upp till huvudet, var särskilt mycket vid sidan av kinderna, på käkbenen sa min kollega så precis så som jag kände,

Jag var tvungen att gå till ett annat rum för jag skulle se om det kändes likadant där, kände inte alls samma i de andra rummen så gick tillbaka till den rummet vi satt i, och direkt när jag satte mig ner kom de där kalla igen, satt och hackade tänder innonhus, medans han vi var hos tyckte det ar jättevarmt, tyckte det var superläskigt,

Sedan igår när jag stod i badrummet och sminkade mig och hade på radion så började radion brusa jätte mycket, då tog jag ett steg ut från badrummet då slutade bruset och låten som var på som vanligt, gick in med foten igen och det började brusa igen, gjorde så ett par gånger och det hände samma sak, jag var inte ens i samma rum som radion när jag gick ut badrummet så det kan inte vara mig den kände av, mycket märkliga saker händer nu:-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0