Ge blod

Nu kom jag hem efter en händelserik vistelse på blodcentralen hehe, Ne men blev som vanligt idag att jag fick blodtrycksfall och precis när tappningen var klar så kände jag mig hur det började snurra och svetten bara rann, fick åka med huvudet neråt på britsen och ligga så ett tag så jag fick blod i skallen, fick la sköterskan blött papper på min pannan och pappa gav mig saft i sugrör, jag tittade inte ens på nålen idag eller några saker som hade med det att göra men ändå blev det såhär, hahahahaha så det kan gå:-)


Nu eftersom vi ska till Thailand och vara nära malariaområde vid Kambodja gränsen så får jag inte känna blod på 6 månader, känns både bra att inte bra, vill ju kunna hjälpa till med blod om det blir brist på det, tänk om det händer en olycka för en person och det fattas just 4,5 dl blod som jag kunde gett men inte får just det, och den personen avlider pga det:-/
Ne såhär får jag ju inte tänka!...... :-)

Idag tog jag en ny iittala lykta som ska pryda fint i våren lägenhet:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0