Höst

God dagens

Idag är det fredag som nog de flesta redan vet:-) innebär att jag är ledig i helgen!!! Wiihoo, ska hitta på massa bus, Idag ska jag jobba till halv 4 sedan när och köpa lite godis, hem och bara ta det lugnt, nya med Isak och kolla xfactor:-) i morgon ska jag och issa baka bullar, mumms!! På kvällen ska jag nog vara med Ak och Rebecca, söndag ska jag på Elfsborg-gais:) kommer bli en bra helg helt enkelt:-)

Innan idag när jag var hemma på rast så var jag ute med Zeke och tog lite fina kort på ett fint träd vi har i parken, tog näsan exakt samma kort som förra året:-)

Hittar tyvärr inte bilden på varken Facebook eller min mobil:-/ borde finnas i datorn då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0