Isabell 21 år

Idag fyller min fina vän Isabell 21 år, har därför spenderat den med henne, först så var nere i stan en stund och skulle köpa lite ögonbrynsfärg och annat smått och gott, gick vidare hem till mig och käkade smårgåstårta och pumpatårta, smarrigt smarrigt, efter det hade slunkit ner i kistan så färgade vi mina ögonfransar och ögonbryn, tänkte det är bra tills jag ska åka till thailand så jag slipper se ut som ett kolli utan mascara och ögonbrynspenna när man solar och badar:-) ferfa ju!! Och bra blev det dessutom!!!

När vi var klara med det så gick jag med issa hem för att hjälpa henne med maten som hon och hennes loverboy skulle äta ikväll:-) hon gjorde varm smårgåstårta luktade och såg supergott ut! Det ska jag,Ak,Rebecca och Johanna laga på fredag när vi ska ha våran mysavskedskväll!!:-P

Och nu ligger jag i soffan och kollat på gamla program sen igår:-)


STORT GRATTIS IGEN ISSA MIN FINA VÄN!!!❤❤

Lite bilder sedan dagen:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0