Jag säger bara KAOS

Hej!

Shit asså, vilken Kväll det var igår, jag cyklade på jobbet, det regnade, jag skarvade bort mitt schema så jag fick cykla massa extra,ringa mm, sedan var det lugnt när jag gick hem, IDAG vaknade jag av att min mobil ringde och jag trodde det var från jobbet som skulle säga att jag kunde få jobb dag som jag ville idag, men det var ju iofs jobbet men då sa de att jag fått med mig nycklar hem från våra brukare igår kväll. Jag sa hastigt och snabbt att jag kommer ner med de nuuuu! När jag letade efter de i väskan som jag trodde de låg i så var de inte där, jag hade alltså slarvat bort de OCKSÅ!! Shit fick ringa och säga att jag inte hade de och försökte komma på vart se kunde vara, fick numret till två damer som jag var hos i sist igårkväll, de ena sa att de inte var där, jag fick PANIK! Ringde den andra och hon fick pallra sig upp ur sin goa säng för att kolla, jag tyckte det tog sån tid så jag visste inte vad jag skulle göra (egentligen bara 2 min typ) sedan kom hon tillbaka till luren och hon säger att hon hittade de!!! Liiiiiite lättad jag blev !

Så nu väntar jag på att gå och jobba och få skäll:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0