Jobba kväll = missa första inomhustränigen

Ikväll måste jag jobba kväll eftersom ingen kunde/ville byta med :-/ sedan är jag ledig i helgen också så känns skittråkigt att inte kunna vara med på träningen i sjuhäradshallen och sedan inte kunna mysa med Isak:-/.

Ska sluta byta bort mina dag turer nu och jobba några av de, blir så tråkigt att bara jobba kväll när alla andra är lediga då och vill hitta på saker, eller träning inomhus som det nu är, jaja får väl gå ändå.

I helgen annars ska jag kanske till Ellinor i morgon på lagest men ska nog bara vara där en liten stund och sedan gå för jag vill tillbringa kvällen med honom för en gångs skull, på söndag är det tydligen också träning i sjöbohallen !! Och den kan jag vara med på!!:-) sedan ska jag kanske ut till mamma och hälsa på:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0