Luncha med pappi

Hello på er!

Sitter just nu och väntar på pappa och pom så ska vi åka och luncha ihop, blir golden om jag inte tror hel fel;-)

Idag är det ju också jättefint väder vad hände här:-)? Skulle vilja vara ledig i helgen och bara njuta men det vankas jobb både idag i morgon och söndag:-/ men då går det bara snabbare tills Thailand!!! Nu är det bara 3 veckor kvar på söndag!!!!!! Sen kan jag äta hur mkt thaimat jag vill, få hur mycket massage jag vill, sola och bada hur mycket jag vill, shoppa billigt hur mycket jag vill med mera med mera:-):-) kommer gå loss inne i VS butiken!!

Jaja jobbar halv 4 till 22:00 idag så är inte så farligt, hoppas jag får cykel schemat så jag får lite extra motion ikväll:) har faktiskt vart duktig denna veckan och powerwalkat 3 gånger, sedan har jag kört situps två kvällar nu med hehe, bra början iaf,

Vi ska lägga ner utomhusträningarna nu i fotbollen och gå på inomhus i sjuhäradshallen på konstgräs den 17:e tror jag det var:-) sedan ska vi köra något pass i hallen på Sjöbo med:-) älskar verkligen inomhus träningarna:)

Ne nu kommer pappa see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0