Myskväll

Har haft Ak ock Rebecca här på myskväll med 4 olika filmer för de dög inte att se vissa filmer för några för de "verkade" inte bra;-) haha,
Ak och jag åkte till spice direkt efter träningen och köpte god mat sedan hem till mig och väntade på att Rebecca skulle komma, hon kom väl efter 1,5 timma , sedan blev det myskväll för hela slanten,

Inga kort för kvällen bara några sedan vi var hos mamma på middag:-)

Isak matar Ludde med lite sås från klopsen på en kortet och det mera ligger Sune i skopan på traktorn och rullar sig medans världens godaste lillgrabb på 4 år skulle klappa honom, så söt var Sebastian när vi skulle åka, jag ba: Sebastian nu ska vi åka hej då, han ba: du ska få en kram, så gav han mig det, sedan skulle jag få en puss också så gav han mig det med å så snubblade han efter han gett mig det, han ba: det är lugnt jag fick inget blåmärke:-) åååå vad söt han var:-) Sebastian är min mammas mans barnbarn!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0