Personlig tränare

Här ligger jag klarvaken och kan inte sova!!! Klockan är ju fasen Halv 3?!? Hmm jaja tur man är ledig i morgon, så nu tänkte jag skriva om min träning som jag bestämt mig för nu när jag ändå ligger här och hör på en snarkande pojkvän och jag som är klarvaken som sagt,

Jag har haft tillgång till personlig tränare när jag vill så att säga, men det är inte förens nu jag utnyttjat det, Isak är ju som sagt träningsnarkoman och har tränat nästan varje dag i 6 år nu och kan allt som har med träning och kost att göra, jag har ju iofs tränat sedan jag vart 9 år och gått idrottsprogrammet så jan ju en del själv med, men måste få igång mig och någon som vet exakt vilka muskelövningar som ger den där fasta rumpan och hur många repetitioner man ska köra, så nu har jag tagit hjälp av honom för att få fastare kropp, det gick utomordentligt bra idag och jag kommer inte kunna gå i morgon tror jag, känns så skönt att ha någon som säger åt en hur man ska köra och hur hårt mm,

Så idag bestämde jag mig för att jag köra ungefär 3 gånger i veckan olika övningar för ben,rumpa,mage och överkropp, aa typ hela kroppen haha, och Isak ska coacha mig genom detta:-) låter bra va?

Sedan ska jag förmodligen köpa ett gymkort i december eller januari också och då kan jag köra de övningarna på gymmet som jag utför i vårt egna lilla "hemmagym" nere i källaren hehe, man kan faktiskt köra skiten ur sig utan att gå till ett gym,


Och det där med maten, det kommer jag nog inte kunna ändra på, jag älskar mat och kan inte tänka mig att äta massa äckliga saker bara för att, jag har försökt så många gånger med att äta nyttigt och hoppa godsaker men misslyckas bara, så jag kör extra kondition istället så jag får bort allt överflödigt;-)
Man kan inte bara skita i allt gott och träna skiten ur sig, då skulle jag bli ett nervvrak!

Ne får väl försöka sova då, i med öronpropparna!!! Natti


Dessa övningarna körde jag idag 2*50 på varje. Plus Isaks special övning (=mkt jobbig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0