Slappis

Hello,

Ursäkta för inget bloggeliblogg idag, men orkar inte skriva på morgonen/dagen för då händer inte så mkt eller så vill jag skiva allt med en gång sen när jag gjort det och har tid att sitta och skriva:-)

Idag började jag jobba vid 14:00 och eftersom det var fint väder när jag kom till jobbet så bestämde jag mig för att cyklat hela kvälle, men såklart när jag hade börjat cykla ett tag så börjar det såklart att regna!! Och det fortsatte det med hela kvällen sen också så jag satt som en liten fastfrysen iller på cykeln med paraplyet i ena handen och andra handen på styret, höll på att vurpa och krocka med en bil för att det lite svårt att styra med en hand som var som en isbit, men det gick bra till slut:-) såg bara ut som en skickad katt när jag var klar haha:-)

Nu ligger jag i min onepice och ska kika solsidan med Isak i sängen:-)

God natt!!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0