Trött

"Godmorgon" vaknade till stund för en stund sedan och trodde klockan var 8-9 något för jag var så trött, men så var hon 11 och jag kände att jag inte kunde sova mer fast jag hade kunnat, varför är jag så trött och seg hela tiden?? Vill bara pigg och full av energi.... Hmm skyller på vädret och att jag snart ska iväg :-)

Tröningsvärken är med mig idag med och jävlas, hehe de blir jag nog inte av med i första taget, men då vet jag ju att det tog något, och inte så lite heller!
Blir ny träning med Isak på onsdag, och antingen blir det ben/rumpa igen eller så kör vi överkropp:-)

Idag ska jag jobba 14:00-22:00:-/ är bara ledig på torsdag denna veckan hoppas innerligt att det går snabbt, fast sen jobbar jag ju nästa måndag också så 7 dagar av 8! Kul, verkligen kul! Men då kanske det går snabbare tills Thailand om man bara jobbar. För väl hoppas:-)

Ne nu ska jag försöka dra mig uppåt och käka lite, Zeke är hos pappa så han behöver jag inte gå ut med.,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0