Vann Skytteligan

Go kväll på er,

Hoppas ni mår bra, Jag mår bara bra förutom att jag är helt slut i kroppen, jobbat 8 timmar och sedan en Powerwalk med Zeke nyss:-) har ju se jobbat dag idag så därför jag är helt slut haha. Inte van att gå upp så tidigt;-)

Nu sitter jag nyduschad med en kopp grönt vanilj te i h massa tända ljus framför tven och bara njuter, är dessutom ledig i morgon och då ska jag bara njuta också:-)

Pappa skickade ett mess i morse om att jag vunnit skytteligan i B laget! Det trodde jag inte eftersom jag inte vart med så många matcher, kanske 6-7 stycken, men lyckades göra 12 mål på de matcherna, men det ska nog vara 15 eftersom mål ist för det blev lite krångligt en match med mitt namn så jag fick ett annat, men men vann ju iaf och det superkul:-):-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0