VS

God kväll:)

Mådde pyton på jobbet de två sista timmarna men höll ut och gick hem liiiite innan jag slutade, men var klar med allt och så, väl hemma så tog jag en dusch och fick energi från Isak, plus lite mat i magen så nu känns det bra igen:-)

Vi kollade på en superdålig film innan, den handlade om en självbiografi av en kille som var psykiskt störd och åkte in på olika fängelse, slog ner alla vårdare och sedan blev drogad av personen och gick omkring i fängelsets stora sal med alla andra drogade brottslingar och var helt lugn och knepig, visst låter det cp haha? :-/ haha

Nu ligger jag i sängen och kollar på VIctoria's secrets hemsida och drömmer mig 3 veckor bort om vad jag ska köpa när jag besöker den butiken i thai:-) shit kommer vilja ha allt därifrån!! Alla deras otroligt goda body lotion, underkläder, mjukis kläder, mm!! Gaaah!

Lite saker jag vill ha!!!! Min älskade handkräm love spell är snart slut!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0