14/9

God kväll:)

Kom hem från jobbet för 1 timma sedan och har sedan dess duschat,rastat råttan och käkat, Nu ligger jag utslagen i sängen och har en hund jämte mig som vill leka och är värsta pigg! Han har blivit jätte lekfull sedan vi kastrerade han hmm konstigt det brukar ju bli tvärtom haha, men är ju ett tecken på att han mår bra iaf och det är ju bra:-)

Idag var jag och pappa i stan ju och kollade runt i affärer och käkade lunch, (såklart blev det golden;-)) jag hittade en gosig halsduk och ett par nya beskydd, (bild nedanför här) det blev även en tid bokad hos optikern, jag ska fråga de om jag kan ha i mina månadslinser hela månaden utan att ta ur de, och så vill jag ha en högre styrka i linserna, ser nämligen inte helt perfekt.

Ska slå på något avsnitt av någon serie snart och sedan sova, för i morgon väntas nämligen jobb igen från 07:00-15:45, efter jobbet blir det partaj hos Ak:-) ska bli superkul!!

Fick förresten reda på att jag får 1 månad till på vikariatet, sedan skulle jag säkert få 3 månader till eftersom en person ska ta tjänstledigt till typ januari och då skulle jag få jobba åt han, detta fick jag själv fråga chefen, annars hade jag nog inte fått resa på något än!! Skulle ju fått reda på detta för 2 veckor sedan men inte hört ett Piss, konstigt att man måste gå själv och fråga hela tiden....

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0