17/9

Idag vaknade jag 11:45 ! Känns så tråkigt att sova så länge, halva dagen går ju bort, men ändå kan jag inte komma upp innan 10:00, ögonen är tu ha som bly, varför är det såhär?? Jag har alltid sovit såhär länge när jag är ledig eller jobbar sent, ända sedan jag var ca 12 år! Tänk om jag har någon sömnsjukdom eller sånt:-/ hmm, får väl börja ställa klockan och verkligen gå upp senast 10:00!!

Jaja, så idag har jag alltså inte hunnit med så mycket, vart ute med Zeke, käkat frukost, städat litegrann och nu kolar jag på det okända. Är jobb vid halv 4 sedan också...... Vill bara vara ledig nu, får vänta tills i morgon för då kommer den efterlängade ledigheten som dock bara varar i en dag haha,

Pappa och pom skulle tydligen komma hit snart med fika, mumms!!:-)

Zeke bus vill leka haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0