9-2

Hallojsan i galojjsan!!

Vinst med 9-2 i blev dagens match, första halvlek stod det 2-2! Sedan kom målen i andra halvlek.... Vi hade ett ihopa plockat lag för massa var bortresta men vann ändå mot hemsjö som hade samma poäng som oss:-)mycket bra spelat idag pumor! (jag gjorde 2 mål) hehe

Efter matchen drog jag och Ak (Anna-Karin) till stan, beställde pizza och hämtade ut biobiljetterna till bourne!;-) sedan vidare hem till Ak för att smälla i oss varsin fet pizza, jag orkade dock vara halva..

Sedan blev det snabba ryck till bion, åkte 20:55 å bion började 21:00! Sedan var Rebecca sen med, så vi lunkade in i biosalen kvart över 9 hehe, tur det inte var så många, jag har inte sett någon av de andra 3 bourne filmerna, så jag fattade inte allt !:-)

Väl hemma vid 23:30 är jag helt slut i kroppen, ändå från topp toll tå, mina ben värker sönder efter matchen och mitt huvud och mina ögon går i kors så ska nog försöka sova nu:-)

Natti natti

Fina bilder från dagen hhaha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0