Badhuset

Hellojsan!

Har inte orkar blogga innan nu, vaknade så sent idag också!! Vad är detta? Haha, jaja, pappa tog med Zeke hem i går så han stannar tills i morgon, så då slapp jag gå ut med han innan, så jag kunde ta det lugnt och bara tänka på mig själv, satte på mig onepicen, gjorde iordning frukost och satte mig och kollade på gamla program av Xfactor:-)

Men just nu ser jag på det okända, det får man ju inte missa;-)

Skulle behöva sola idag med så inte all färg släpper, eller all och all, den lilla jag har, för vad är inte bättre än att känna sig brun och fin?:-) ska se om Isak har lust att vänta på mig sedan och efter det dra till stan och köpa en present till pappa innan vi ska till badhuset:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0