Bedtime

Nu ligger jag i sängen och ska sätta på något avsnitt av någon serie och sedan nana, i morgon ska jag till frissan vid 11:00 och gör en make over med håret;-) säger inte hur, hade ju massa olika förslag men nu vet jag hur jag ska ha det:-) så kika in i morgon runt 14:00 så kanske jag lagt upp en bild;-)

Ska även göra lite andra ärenden i morgon innan jobbet vid halv 4, ska till klockaffären och kolla om de kanske byta batterier i mina klockor, sola, kolla efter en dop present till loke och så ska jag möta några som ska hämta saker, han som ska köpa datorn av mig kommer hit och ska omformatera den innan han köper den men för han var tydligen datatekniker, huu vågar jag släppa in en äldre man i min lägenhet när jag är själv? Ja då han är säkert snäll:-)

Natti natti ! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0