Blommor

Go' kväll:-)

Ligger i sängen nu efter jag duschat och käkat lite tacos som blev över sedan igår och, bra att man gör för mycket så man har dagen efter:-) kan ju som sagt föräta mig på tacos:-) jobbkvällen gick mycket snabbt ikväll, tiden bara rusade förbi och vipps så var jag hemma igen.

Innan idag när pappa och pom kom på fika så hade min supersnälla pappa med sig två blommor och två krukor till mig!! Jag brukar nämligen säga att jag vill ha mer färgglada blommor hemma men att det aldrig blir av att jag köper några så då passade han på att köpa det till mig:-) snälla pappi, tack:-)


Imorgon är jag ju ledig, och då frågade Isak om vi skulle gå till badhuset och simma:-) tycker det är så härligt att bara vara där någon/några timmar och bara ta det lugnt, simma några längder för att känna sig hurtig, sedan sitta i bubbelpoolen resten av tiden och bara känna värmen genom kroppen:-) så det blir det i morgon eftermiddag/kväll och efter det någon bra film och god mat, en perfekt ledig dag!

Blommorna jag fick av pappi:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0