Byn med pappa

Hellojsan.

Sitter och käkar lite frukost just nu och väntar på pappa, vi ska nämligen ut och äta och gå på "byn" som han sa igår haha, han ska kika på kavaj tydligen och jag ska köpa en till doppresent till loke:-)

Ni kanske undrar hur det går med min "strikta" kost, isf har jag inte haft värsta strikta kosten men jag har dragit ner på sockret och kolhydraterna, så jag har därför gått ner 1,5 kilo på en vecka, vägde 65,2 innan som jag aldrig vägt innan, och bu väger jag 63,2 son jag alltid gjort innan, ska försöka vara duktig med sockret och kolhydraterna hedanefter också så ska jag nog komma till 60 som jag vill:) jag vill liksom bara få bort lite fett på mage och höfter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0