Huvudvärk

Fick vara kvar på jobbet 25 min extra idag bara för vi hade möte i slutet, när jag skulle gå hem så fick jag världens huvudvärk och blev täpp i näsan:-/ så blir vila från träningen idag, så issa kommer hit en stund senare och uppdaterar mig om hennes resa mm:-)

Fick inte reda på idag heller om jag fick förlängt vikariat fast chefen sa att vi skulle prata idag, men inte ens prata gjorde vi!!! Jättekul att gå runt och inte veta någonting hela tiden... Hoppas väl på i morgon då!

Ligger just nu i soffan och kollar på bygglov eller vad det heter, de gör om andras påbörjande arbeten:-) supertrött är jag också som ni ser på bilden..

Söt tjej.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0