Kalasdag

Hejsan på er! Sorry att jag inte bloggar mer idag, har haft fullt upp plus att min mobil stängdes av när vi var hos svärmor och svärfar:-/ hehe, väl där fick vi mat och tårta så magen stod 1 meter ut och man kände sig gravid... Not good för min mage och vikt haha, jaja, var väl där i några timmar tills vi skulle skjutsa Isaks mamma till tåget, (de är skillda och hon bor i Fritsla) efter det åkte vi hem till Christian och hämtade en iPad som min pappa ska köpa, när vi kom hem så kom pappa och pom hit med blommor,mat,efterrätt och en liten present till Isak som var några burkar tonfisk haha.

Och nu ligger jag utdöd i sängen och väntar på att Isak ska komma så vi kan se några avsnitt av solsidan:-)

I morgon är jag äntligen ledig och ska soooova ut! Sedan blir det ner till stan med antingen pappa eller någon kompis, ska köpa nya benskydd och kanske något litet klädesplagg;-) hehe, på eftermiddagen har jag match med B laget!! Taggad till Max, jag tycker det är skitkul att spela i b-laget nu när det blir så mycket mål för mig hehe:-)

Natti natti på er ! :-)

Lite bilder på katter å Zeke när vi var ute innan idag, nyfikna skitar haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0