Linser

Heeello!!
 
Sitter på jobbet nu och käkar co co och dricker 7 up, är supermätt sedan jag och pappa var på golden, hehe aa blev faktiskt det idag;) så jag orkar verkligen inte äta någon mat nu! möjligtvis när jag kommer hem:) är jättetrött idag sen kunde jag ju inte sova längre än 09.30 i morse, mina ögon vill liksom bara gå i ide nu ett tag.
 
Efter jag och pappa var på golden så stack vi snabbt och köpa linser till mig så nu ser jag igen, var typ 3 månadersedan jag såg sist:D haha, har inte orkat gått ner till stan och fixat det innan nu när jag åkte med pappa:)
 
igår kom min älskade Jessan kommit hem från Kreta, wiiho, hon har haft det underbart där nere i värmen, som jag förstår. Sedan kommer underbara issa hem på onsdag från Turkiet också som hon vart i 2 hela veckor!! fatta vad gött hon har/haft det, så det mys på torsdag kväll med henne och mys med jesaan så fort som möjligt hon kan med!! mina fina vänner<3
 
Gud vad klockan tickar på när man sitter vid datorn på rasten, så snart ska jag bege mig ut och hjälpa pensionärer i nöd igen:)
 
Eftersom jag inte har bilder på jobbets dator så lägger jag in bilder från min mobil i ett annat inlägg:)
 
Puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0