Loppis

Helllooo

Ligger i sängen nu och kan inte sova, så läser lite bloggar och kollat lite skit på mobilen, idag fick jag jobba med Jenny på jobbet, så gick extra bra idag, bra team work vi hade och kvällen gick superfort:-)

Nu har jag börjat lägga upp massa skit på loppisen på Facebook igen haha tänkte jag skulle få in lite fickpengar till Thailand nämligen:-) så hoppas jag får sålt så mycket som möjligt:-)

Imorgon (idag) är jag ju ledig, då ska jag möta två stycken som köpt saker från loppisen, pappa kommer hit å ska kolla lite saker, kanske färga håret, (min utväxt är inte att leka med) fika med jessan och sedan mys med älsklingen förhoppningsvis:-) koller bli en bra dag!:-)

Fuck jag har något skit i halsen som är jättestörande, det känns som massa hår:S hmm appråpå sådär :-D haha

Ne nu ska jag försöka sova och "fräsa" bort håret i halsen:-D natti natti!:-)

Fräch tjej jag vet mohaha, eh det bjuder jag på;-)
Vill typ färga det som på bilden hör nedanför, kanske lite mörkare slingor:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0