Lunchrast utan mat

Hello!
Sitter halvsovandes i massagestolen nu (har suttit här i 1 timma typ) och får mina hårda knölar utmasserade, hehe.


Blev ett fåtal timmars sömn i natt, kom i säng sent, och sen skulle Isak upp och kolla någon body buildning tävling vid 04:00 så då ringde hans klocka och jag vaknade, sedan somnade han tydligen om så blev ingen titt för han haha, så som han pratat om det, han får se den på ipaden när han vaknar ist:-)

Var alltså supertrött i morse men pallrade mig upp ändå och ut i kylan med zeke, fixade mig och gick till jobbet.

Nu ska jag bara ut med lite mat sen slutar jag, jobbar bara till 13:00 idag eftersom vi har våran sista fotbollsmatch i eftermiddag, och den får man ju inte missa, skulle egentligen jobbat till 22:00 ikväll men jobbat inse timmarna i morgon kväll ist:-) bra man kan lösa allt på mitt jobb:-)


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0