Massage

Då var det lunchrast och jag sitter i massagestolen, gött att trycka ut lite knutor:-)

Blev supertrött nu när jag satte mig ner, kommer säkert nicka till när jag är klar med detta inlägget...

Idag jobbar jag till halv 4, efter det blir det hem, laga lite mat och slappa lite innan träningen, efter träningen ska jag och Issa på bio, blev nog Batman vi skulle se:-) har inte sett föregående filmerna eller, eller jo första tror jag;-) haha.

Längtar så tills helgen! Min lediga helg har kommit igen, då ska jag hitta på följande: i morgon slutar jag jobba halv 3 på jobbet, efter det ska jag ner till stan snabbt och sola, hem snabbt och fixa mig, vidare till brorsan för faster Sara ska vara barnvakt mesans brorsan ska spela match:-) vi ska ner och kika på matchen också som spelas på GIF, efter matchen så har Emina 18 års fest i gif stugan (hehe barnkalas) Ne skoja Emina;-) ska bli superkul, är ett gäng från laget som ska dit tillsammans. Lördagen har jag inget planerat, kanske ner till stan, kika i affärer, kvällen vette tusan heller, umgås med någon fin vän eller vara hemma med Isak bara, för se.

Sedan på söndagen har vi match med A laget mot rävlanda borta.

Så kommer alltså bli en kanon helg!

En bild på mig i massagestolen, "väldigt vackert" haha och sen en bild på Zekes nya gossedjur som han tyckte om så mycket så han slet den i stycken, det var tacket Haha:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0